Досягнута домовленість з адміністратором мережі сайтів Залізного Порту, Олександром Пляцеком, про переміщення сайтів та спільну розробку нових на хостингу Громади. Сформована концепція розвитку порталу Залізного Порту та Чорноморського інформаційного порталу.

Чорноморський інформаційний портал.

Варіанти реалізації проекту

1. Розробка єдиної портальної системи. Переваги: все поєднано, в одному стилі, єдина база користувачів. Недоліки: як гриби з’являтимуться конкуренти, слід розробляти унікальну систему, яка коштуватиме відразу близько 50-100 тис. грн. і потім довго тестуватиметься.

2. Формування об’єднання сайтів за принципом територіальної належності та тематикою. Переваги: інші теж захочуть приєднатися, буде охоплена вся тема і площа, орієнтовна вартість по 1-5 тис. грн. за кожен блок/сайт, витрати розподілені в часті, кожен блок розробляється незалежно один від одного. Недоліки: мозаїка стилів, неузгодженість обміну інформацією, дублювання користувачів на кожному окремому ресурсі.

Шлях мінімізації недоліків та поєднання переваг

1. Розпочати реєстрацію торгової марки «….», в результаті отримати домен www….ua.

2. Кожен сайт системи розвиватиметься автономно, під власними доменними іменами, але після реєстрації домена www……ua його субдомени зробити синонімами до старих, сайти поступово мігруватимуть, за рахунок дешевизни підтримки субдомену в зоні ……ua та отримання корпоративних електронних адрес типу name@….ua на Гугл-API.

3. Позиціювання проекту, як соціального, а саме – 50% знижка для членів Громад відповідних населених пунктів, сприятиме росту формуванню позитивного іміджу порталу, його рекламі по ОБС (одна бабка сказала), росту впливовості порталу на соціальний та економічний розвиток регіону, а це в свою чергу залучатиме нових учасників до мережі, росту їх платоспроможності тощо.

4. Залучення під комерційні проекти типу «Пансіонати та бази відпочинку» інвесторів з умовами 50/50.  Утворення служб доставки, поселення та консалтингу.

5. Залучення грантових коштів під соціальні, екологічні та наукові проекти, що дозволить крім зменшення власних витрат, налагодити контакт з іноземними партнерами, підвищити імідж та довіру до Об’єднання Чорноморських Громад, відповідно проводити спільні культурні заходи, реалізувати міжнародні інвестиційно-інноваційні проекти (за умови підтримки їх на всеукраїнському рівні іншими організаціями та установами – потенційно, Профспілка винахідників та інноваторів), підвищити якість послуг до рівня європейських стандартів, та сертифікувати власні послуги та виробництво.

Залізнопортівський інформаційний портал

Складатиметься з наступних сайтів: Сільрада Залізного Порту (не Новофедорівська), Громада Залізного Порту, Пансіонати і бази відпочинку,  окремі сайти пансіонатів і підприємств. Технічна реалізація: CMS: Drupal, IPB-форум, IP.Gallery. Прогнозована вартість розміщення оголошення про пансіонат – 200 грн на рік. Для членів Громади Залізного Порту – знижка 50%.